از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش تهران برگزار شد

هویت بخشی به نهاد روابط عمومی در ورزش

از سخنان استادکاظمی دینانی برای آغاز سخن وام می گیرم که روابط عمومی را پل شفافیت و اطلاعی رسانی دو طرفه بین مردم با متولیان دانست. به نظرم هنوز هم روابط عمومی برای بسیاری از مسئولان دولتی و خصوصی خوب تبیین نشده و بعضا از روابط عمومی توقع تبلیغات برای شخص اول دستگاه دارند و فکر می کنند مدیر روابط عمومی میرزا بنویس ایشان است. برای همین نهاد روابط عمومی جزو اولویت ها تعریف نشده مگر آنجا که مدیران دستگاه مربوطه اهمیت روابط عمومی را دریافته اند. نفوذ و قدرت و تبحر مدیر روابط عمومی هم البته نقش مهمی در این اتوبان دو طرفه دارد. روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در بزرگداشت روز روابط عمومی(27 اردیبهشت ماه) مراسمی وزین و در خور شان و جایگاه روابط عمومی برگزار کرد و به حق می‌توان اذعان داشت که علی جوادی مدیرکل و پیام نظر رییس اداره روابط عمومی ورزش و جوانان تهران و همکاران ایشان ارزش و جایگاه روابط عمومی را با برپایی این مراسم تا حد زیادی به اثبات رساندند. گفتیم که هم مدیر ارشد باید به نقش روابط عمومی اعتقاد و باور و شناخت داشته باشد، هم شخصیت و منزلت فرد مسئول روابط عمومی بسیار حائز اهمیت است. حضور استاد روابط عمومی و ارتباط جناب کاظمی دینانی ، عبدالحمید احمدی ربیس انجمن ورزشی نویسان و عکاسان، مومنی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، علی ایلکا مدیر جدید حراست اداره کل و احمد میرزاییان از پیشکسوتان رسانه های ورزشی و تجلیل از روابط عمومی های برتر ورزش شهرستانها، حوزه ها و هیات های استان تهران به وزین تر شدن مراسم امروز کمک شایانی کرد.
کاظمی دینان استاد روابط عمومی و ارتباطات در همایش روز روابط عمومی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان تهران برگزار شد، گفت: هوش مصنوعی نیاز امروز و فردای روابط عمومی ها است، اما نباید وابسته به هوش مصنوعی شویم. روابط عمومی بابد شفافیت داشته باشد، صداقت داشته باشد، جریان سازی کند، اطلاع بگیرد و اطلاع رسانی کند. روابط عمومی به عنوان پل بین جامعه و مسئولین است. تولید محتوای جذاب و ارزشمند، همکاری با افراد تاثیر گذار و ارتباط با تمامی بخش های پیرامونی وظیفه ما است.

https://vvarzesh.ir/?p=11988

دیدگاه خود را بنویسید