
تاراج میلیاردی پول سهامداران به نام رسانه
برای اولین بار عادل فردوسی پوردر برنامه زنده خودش و در مناظره با علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، پرده از یک قراردادی برداشت که اعداد و ارقام این قرارداد، تعجب همگان را بر انگیخت. موضوع ازین قراربود که خردادماه امسال، مدیرعامل وقت استقلال، یک قرارداد تولید محتوا با یک فرد ناشناس (در عرصه رسانه های ورزشی) به ارزش ۱۳ میلیارد تومان می بندد ! از ایرادهای ماهوی و حقوقی این قرارداد که بگذریم به سؤال بزرگی می رسیم؛ و آن این است. باشگاهی که هم روابط عمومی دارد هم رسانه و هم امکانات سمعی بصری، چرا باید برای تولید ویدئو کلیپ های کوتاه و محتواهای اینستاگرامی مبلغ ۱۳ میلیارد تومان هزینه کند!؟